Turn down the lights, turn down the bed.



Heej, idag var det den mest chillaste dagen jag någonsin varit med om i skolan. Först på morgonen hade vi Svenska, och då så hade vi fem grupper där vi skulle redovisa våran krönika. Jag var sist så då satt jag och Victor och kollade på "hata Göteborg" Haha. Sen hade jag min redovisning och den gick sjuuukt bra, stolt.
Sen hade vi lunch och sen en konferans som halva klassen hade gjort i ordning ;) Hihi. Så den va chill. Jag, victor och Adam bara stod och vevade som fan.
Sen efter skolan så följde jag med Victor hem, så lagade han mat till mig. Riktigt iponerande! Gott var det med.. Jag skulle igentligen hjälpa till men eftersom jag inte ens kan göra ris så fick ja sitta och vänta istället. Haha!
Sen kollade vi på Fucking Åmål. HAHA, han ville det. Vi kunde den utantill, scoreeee. Victor följde mig till bussen och sen när jag kommit hem så gick ja till Emma.
Nu ska jag bara läsa lite och lyssna på musik. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0