Jag känner inte ens igen, hälften av de ja hälsa på ikväll.

1. Vem är du? Rebecca kallas jag :)
2. Ålder: 16
3. Personlighet: Hmm.. Snäll, rolig och jävligt galen
4. E-post: hemlis
5. Stjärntecken: oxe.....
6. Jag kommer från: Jönköping
7. Jag bor: kaxholmen
8. Mentalitet: Hahah, palla noob säger ja
9. Civilstatus: singel
10. Spel? Need for speed
11. Mac eller PC? PC 
12. 1024*768 eller 800*600? HAHA va?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer ofc 
14. Din bästa egenskap: Förstående
15. Din sämsta egenskap: Lite för arg ibland, haha.
16. Husdjur: katt.
17. Familj: mamma pappa 1 bror
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Hahah benen.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: min fuck u finger, som min visa vän Malin skrev.
20. Jag sover: gosigt
22. Tror du på något? Kärlek, äkta vänskap
23. Frisyr: Halv långt
24. Hårfärg: rött
25. Ögonfärg: Gröna typ
26. Längd: 1.68, mätte mig i tisdags så ja ljuger ej
27. Vikt: Hemlis
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: Hmm, shoppa, vara med mina friends, festa.
30. Ogillar: Skitsnack och folk som är så jävla okänsliga.
31. Favoritmat: PIZZA.. HAHA nej, men vet inte. Musslor är jävligt fint.
32. Favoritglass: twister wtf
33. Favoritdessert: creme bruleé...?
34. Favoritpizza: Beccas special
35. Favoritdryck: Cola
36. Gillar du godis? ja
37. Isåfall vilken sort? Gillar typ bara choklad.
38. Min favoritdrink(ar): Sex on the beach
39. Min favoritfilm: Älskar the departed och typ titanic
40. Min favoritdag: Friday
41. Mitt favoritklädesplagg: Hmm.. Mina stickade tröjor och min gröna jacka från zara 
42. Min favoritbok: Är för cool för att läsa
43. Min favoritmusik: rnb
44. Min favoritlukt: Haha, när den killen man "dejtar" luktar sin parfym, om det är en go parfym då..
45. Min favoritblomma/planta? Kaktus
46. Öl eller vin? Vin
47. Liknar du en kändis? Haha nej
48Senast köpta skiva: haha vet inte
49. Senast film på bio: Tror de va nån jävla barn film med christopher..
50. Bästa låten i världen: Finns många min vän.
51. Senast lästa bok: The book of tomorrow
52. Favoritförfattare: schh
53. Skriver du dagbok? ja... hihi nä
54. Bästa årstiden: Sommar och vinter.
55. Älsklingsfärg: Vinrött och svart.
56. Skulle aldrig ta på dig: Vita legins som slutar vid knät, fyfan va fult de är.
57. Vad ville du bli när du var liten? Carola
58. Blev du det? Ja..
59. Brinner för: Mina vänner.
61. Katt eller hund? hund
62. Har du nån nojja? Ja klart.
63. Fobier? Att förlora någon av mina nära kompisar. 
64. Deppig eller glad? glad? vilken jävla fråga
65. Politiskt insatt? Nej 
66. Värdesätter du ärlighet?
ja
67. Brukar du dra vita lögner? Haha ja, om jag alltid skulle tala sanningen hade de inte varit kult.
68. Är det ok med vita lögner? Ibland
69. Känner du en mytoman? Haha vem gör inte
70. Har du pojkvän/flickvän? Ne
71. Är du kär? ja
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på när jag börjar eller vad ja ska göra.
73. Är det bra eller dåligt? Jobbig fråga
74. Vem/vilka vet mest om dig? Anna och Emma
75. Gillar du att slåss? Nej, onödigt
76. Vad har du på dig just nu? Mysbyxor med hoodie
77. Vad ska du göra ikväll? kolla på film
78. När var du senast riktigt full? Aldrig.. :)
79. Är du seriös? nej :(
80. Hur många väskor äger du? Haha jadu, typ 15 kanske..
81. Hur många bilar har du/ din familj: 1
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Richard
84. Hur många timmar sover du per natt? vet inte
85. Vem är snyggast i världen? Leonardo..
86. Vad är du allergisk mot? Äpplen
87. Ska du duscha idag? Nej, de är försent nu.
88. Vad är det för veckodag? FREDAG
89. Vad är det för datum idag? orkar inte kolla
90. Vad gör du nästa år? Är go
91. Är du likgiltig? käft
92. Hårdrock eller synth? katt
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? stan och landet..? 
94. Har du utländska föräldrar? nej
95. Gillar du att laga mat? nej förhelvete, kan inte ens göra sås.
96. Märkeskläder eller secondhand? Båda.
97. Hur många par skor har du? de vet ingen.
98. Är du sexuellt frustrerad? haha va tjötar du om
99. Vem är snällast just nu? Ingen
100. Var har du ont? ryggen.

TACK malin för dina underbara listor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0