its getting so much harder to try again.



Fett tam bild, haha.. men sitter i klassrummet och känns som om jag gör någon min eller börjar le helt random kanske jag verkar lite konstig. Haha
Idag är jag lite sleten, har ingen direkt ork att göra något. Somnade nästan i duschen idag på morgonen, känns som jag somnar lite överallt nu förtiden.
+ att idag på morgonen skulle såklart 30 småbarn komma in på en redan full buss, asså det var fan döden. Jag tycker verkligen inte om barn och dom stod och tittade på en och andades på mig. Kom nästan en tår..
Har svenska just nu och gör en broshyr om västmanland!!! OJ VA KUL!! för det finns så mycket att göra i fagersta tex. Skriver om kanoter?! Fuck..
Saknar också Amanda som är utomlands :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0