CALL 911 NOOOW!



haha kattig bild jao.
kom hem för en timma sen, har varit och käkat med min familj :)
Äntligen hemma så sitter jag och min bror och kollar på lite videor där folk skrämmer varandra, och då tänkte ja att ja skulle vara lite snäll mot han och skrämma skiten ur han. Så visar han den "serien" jag la upp innan idag på bloggen. HAHAHAHA.. Asså jag har skrämt min bror i mina dagar men så jävla rädd som han blev nu har han nog aldrig blivit, han slängde iväg datorn och flög in i väggen typ. hahahah, asså jag skrattade så mycket så jag själv trilla ner på golvet sen slog i huvet.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar medans han spelar fifa 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0