Can't you see that I'm the one who understands you? Been here all along



Hej! Idag har jag LIPAT (gnällt) som en 5åring. Jag hade sån jävla värk. Kunde fan inte stå upp :( Anna kallade mig "lipas" hahah, JAHA.. fu ;) Nej, men jag var nog ganska jobbig.. Bara klagade, kröp typ in till sjuksköterskan.. Behövde en tablett. Så fick en ipren och en alvedon!
Efter det så hade jag festkommiten, var på ett möte där med 10 andra trevliga pers! :) Satt och planerade för sista middagen som vi ska ha i nian. Aw..
Sen hade vi engelska och skulle försöka sätta på en film, men alla satt och härja som fan. Visa låg på golvet..? Så hon sa typ "Nej, vi skiter i detta nu. Säg vad ni vill arbeta med nästa gång så får ni dra".. I was like.. SCORE.
Se, ibland lönar det sig att var härjig.
Åkte sen ner till stan och köpte lite saker. Kan visa imorgon ;)

JUST DET, måste ringa christopher snart.. Ska ju träffa han imorgon på dagen. Skulle igentligen gått på bio men pojken bor ju i sävsjö. Så hans tåg/buss går helt cp :( Men vi ska fika och mysa lite. Aww, saknar han.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha du är alltid lipig när du har mens;)

2011-05-07 @ 21:51:09
URL: http://annavasileiou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0