stay.

Hej.. har haft så en riktigt dålig dag. Inbladad tårar, blandade känslor och heartbreaks.
Har iallafall en underbar vän, som tröstade mig.
När jag slutat så gick jag, isak och daniel till ica. Drog på mig solglasögorna, ni vet.. när man har gråtit så ser ögonen ut som en konstigt sak.
När jag äntligen kommit hem efter en jobbig busstur så la jag mig i sängen en stund sen kollade jag på någon film med leonardo dicaprio, ögon godis. Yes!
Fick iallafall ett meddelande från nikita som piggade upp mig lite, har inte pratat med hennes sens sommaren typ.

Men jag ska försöka fortsätta som om allt är som vanligt, även fast det aldrig kommer gå..



I had to make a choice that was not mine, i had to say goodbye for the last time.

Kommentarer
Postat av: nikita

Nu får vi bara ta och bestämma en dag som vi träffas också! Bara höra av dig om du vill ha någon o prata med, det vet du va? Saknar dig! <3

2011-03-19 @ 18:57:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0