nothing will ever come between us

Hej, är verkligen världens mysväder ute :') jag fullständigt ÄLSKAR regn.. Ligga inne med en go film och någon man gillar, finns det något mysigare? nej
Idag har det varit en sån skit dag, var verkligen sleten till 100. Somnade nästan hela tiden, såg allmänt konstig ut och vad på dåligt humör. När jag kom hem somnade jag.. sover alltid... Börjar tro att jag har narkolepsi.

Men hoppas på att det blir fint väder imorgon, även fast jag älskar regn..
OCH jag kunde ju inte sova inatt heller, för när jag inte somnar fort så börjar jag tänka på allt.. och börjar må dåligt. Kommer på massa grejer jag borde ha gjort. Man ältar alltid igenom gamla saker, hatar det.
Kan inte vänta tills jag kommer ur detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0