I loved you so childishly.



Hellooo, idag var det skola. Hade modelldag idag igen.. är ganska segt. Fast jag stod i cafét med Calle och Jacob, ett par sköna killar. Satt och skrattade konstant ;)
Kastade en pingisboll mott Jacob när han höll i en gurka, så skulle han slå till det, HAHA. Och så flög halva gurkan över mig och bonkade till ganska högt. Jag dog lite, han såg så ledsen ut :( tyckte synd om gurkan..

Efter skolan så kollade jag på black swan..? ehm, det ska va en thriller, kollade på mer en halva filmen och inget hände.. BORING. Stängde av och somnade ist :] När jag vaknat så käkade jag lite sen cyklade jag lite.
Var verkligen helt slut.. När jag kom in så la jag mig på golvet och låg där en stund.. Hahaha. gulligt. Sen duschade jag en lång dusch, mysigt :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0