you deserv the best in life!

Hur underbart är det inte att ha riktigt bra vänner? Har tänkt på det lite nu ikväll.
Man har alltid vänner som är "bra", haha. Om ni fattar? Men sen finns det dom som är riktigt bra vänner. Skriver väldigt konstigt.. i know. Men, jag menar. Man har alltid några speciela vänner som man säger allt till.
Blir jämt så glad när jag ser mina nära vänner vara lyckliga, eller berättar något som har hänt som gör de glada :] Jag har ganska svårt att lita på folk, har väl varit med om lite falska människor i min tid. Vem har inte det? Anna har exakt samma humor som mig och vi kan sitta och skratta åt sjuka saker.. I fredags så sa hon " REBECCA KOM FORT!! " och ja satt lixsom ute och bara " VADÅ?! " tänkte att hon säkert vält ner något hos hans vi va hos, haha. Så gick vi in i ett rum och hon sa " O vi sa titta på båta, o vi sa titta på fiskeman " Intern skämt.
Sjuk är hon, men sån otroligt fin person.
Tänkte bara skriva något sånt här, för det är så lätt att ta sina kompisar för givet. En liten påminnelse kanske om att uppskatta era vänner? PEACE OUT

Love your friends and respect yourself.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0