We are right were we should be.

OKEJ, idag så kör vi på Hiss och Diss. Bara för jag är go idag. Lets start!



Vi börjar med hissar


- Stickade klänningar. Whaaat? Inte såna där genomskinliga utan riktigt fina, Anna hade en riktigt fin stickad klänning på skolavslutning! Har en och ska försöka köpa lite kortare boots så ja kan "klä ner" klänningen, om man vill ha den till vardags.

- Adele. Vilken röst.. Hon gör en sjukt fin cover på "make you feel my love". Lyssnar på den konstant.

- Rött hår. Ja, ska faktiskt färga mitt hår rött till hösten. Ingen jobbig röd, utan en Ariana Grande röd färg. Helt amazing fint. Fast ska dock tona ner de lite med en brun färg. Stay tuned!

- Nalle puh, gotta love him.



Dissar

- Folk som FORTFARANDE använder "fjortisord". "nomnomnom" Man kan inte ÄTA en kommentar. Comprende? Och NEJ, jag syftar inte på någon speciell.

- Vita legins. Behöver jag ens säga mer?

- Att min Anna har åkt till Grekland nu i två veckor :( Vem ska jag nu festa med? Neee. Saknar dig pluttan och när du kommer hem ska du få världens största kram och choklad :]


Kommentarer
Postat av: Anna

Du tänker bara på fest medans jag mina känslor är äkta..:( saknar dig bebis!

2011-06-26 @ 10:39:19
URL: http://annavasileiou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0