nerd

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart
färg 2: rosa
färg 3: vit

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha, ja
Kysst en kompis: Nej.

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Got some gifts
Vilken tid vaknade du idag: 08.30, jobbade
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg i en soffa och var allmänt gosig 
Någonting som du längtar till: Massa
Senaste gången du träffade din pappa: 30 min sen
En sak du skulle vlija ändra med ditt liv: Inte ändra något precis
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: JA! :D
Vad gör dig irriterad just nu: Inget, haha
Långt eller kort: Beror på vad man pratar om, men långt..?
Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon.

DIN FÖRSTA:
Operation:
Piercing: Naveln.
Tatuering: En drömfångare på skulderbladen när jag fyller 18.
Bästa vän: Hmm, anna och linn.
Sport: Badminton
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: En när jag gick i sexan, kommer ihåg den för vi fick saft efteråt...
Förälskelse: Riktiga förälskelse var mitt ex.

Alkohol du drack: Cider..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Båda :)
Kortare eller längre: Längre såklart
Romantisk eller spontan: Båda
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

Såg denna på en blogg och tänkte jag skulle göra den nu medans min film laddas klart ^^ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0