i will always pick you up when your down.



Me and Anna ♥

Tänkte jag skulle berätta lite om gårdagen.
På dagen så firade vi min brors student här hemma, var kanske 20 pers här och det va riktigt trevligt.
Anna och hennes mamma hämtade mig vid sju ungefär så åkte vi ner till gränna sen tog vi båten över till Visingsö. Calle och David mötte oss nere vid hamnen, GICK upp till Calle. Haha, asså det tog kanske en timma för oss att gå ditt..? Fast gick och härjade och snackade med massa trevlig folk så det va awesome endå.
När vi kom hem till Calle så var det brasa och grejer, ljus också. Var så sjukt mysigt!!
Festade där och umgicks med fint folk. Vid ett så hade vissa gått hem och andra gått o lagt sig, så då satt jag, calle, anna, kasper m.m och snackade. Var så jävla trött så vilade mig mot Calle. Kan han ha :)
Sov inne hos en kompis eftersom jag inte ville sova i nån gård..? Var mysigt. Sov kanske 20 minuter sammanlagt?! Ja är så sjukt trött så de finns inte ord. Har somnat lite överallt sen idag efter jag kommit hem, hihi.
Åkte hem vid 10. Duschat, sova, och ätit är det enda jag gjort idag. Awesome!!
Nu ska jag kolla på Drake & Josh. Kärlek till er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0