Ne, jag tyckte bara att det va mysigt.

Ikväll är min plan såhär.
Jag har haft lite svårt att sova dom senaste dagarna, vaknat konstant på natten. Inatt så ska jag gå och lägga mig tidigast tre-fyra. Jag tänker INTE vakna en natt till. Det är så fruktansvärt läskigt och jobbigt.
Man bara ligger vaken, och man vill inte kolla telefonen för då kanske man vaknar på riktigt och kan inte somna om sen. Så ligger man där, och vet att man har fått sms osv. Och tittar typ in i väggen :(
Jag börjar bli lite trött nu men de är lugnt, jag hör av mig lite senare för att berätta hur det går. CIAOO



Onödig information: Jag är övertrött OCH min arm är freakin iskall..? Bara ena..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0