loving you with my whole heart.



Jag längtar tills jag kan ha mina Uggs igen.. :(

Ber om ursäkt för ingen uppdatering igår på kvällen med var hos en kompis och festade lite. Riktigt fin kväll med underbara människor!
Idag på morgonen skulle jag och anna släppa ner oss till pizzerian och äta pizza. Va "taggade" som fan och släppade fram oss själva. Var en jävla bit kändes de som.
OCH när vi äntligen va framme så står det att pizzerian inte öppnar förens 12.. Fan va ledsen ja blev.
När jag kommit hem så däckade jag i soffan ute. HAHA, sov där i några timmar.
Jag sov nämligen inget på natten. Vi gick och la oss vid halv sju typ, och jag kunde fan inte somna. Det var så äckligt varmt där inne där jag sov. Typ feber varmt panik. Och så sov man ju inte själv eller, ännu mer panik för de va så trångt.´

Nu har jag laddat upp med massa filmer och glass. Välförtjänat! Godnatt sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0