Kiss me, k k k kiss me

Hej :) Igår var jag ju med Anna, vi var på pir kro. När vi hade ätit klart så satt vi och snackade och chillade så kom de fram två söta killar och satte sig med oss. Pratade med dom ett tag sen så flyttade vi till ett annat bord, så kom deras andra polare. Ena var så himla söööt, men va lite blygg. Haha ;) När vi skulle hem så blev ena lite sur. HAHA. Så söt. 19 och 18 tror ja dom var? Kommer inte ens ihåg va de hette, bara en.

När ja kom hem så la ja mig i min säng och smsade med Anna och en annan söt kille. Fin kväll :)
Nu ska ja vila upp mig lite inför imorgon ;) Haha, nej skojar bara. Men imorgon blir det fest, wihooo. Hejdåå

Kommentarer
Postat av: Anna

De var ju inte så bastanta direkt..

2011-07-31 @ 19:40:22
URL: http://annavasileiou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0