Dag 01 – Presentera mig själv

Okej..
Hej, jag heter Rebecca Källström och är 15 soon to be 16.
Jag bor lite utanför huskvarna och går i en skola i gränna, så är där ungefär hela tiden ;)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag menar, jag är 15. Det har inte hänt så jävla mycket i mitt liv än.
Men kan ju säga att jag har ett par underbara kompisar.. Några speciela är Anna, Linn och Isak. Det är dom jag litar på fullt ut och har alltid roligt med. De stöttar alltid mig.
Just nu så håller jag på med en sak som jag alltid har drömt om..? Detta kommer bli underbart kul och spännande. 
På fritiden så umgås jag mest med kompisar och familjen. Gymmar ibland också. hihi
Är inte en sån tjej som har en miljon aktiveter.
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.. De finns myvket mer att skriva men ja orkar tyvärr inte, så om ni undrar något så är det bara att kommentera eller be om min emal adress.


Kommentarer
Postat av: anna :D

älskar dig sötnos! vad fint du sjunger btw hjärtat, underbart!

2011-02-09 @ 20:54:24
URL: http://annavasileiou.blogg.se/
Postat av: linn

säger som anna,underbart bra är du :D älskar dej <3

2011-02-12 @ 15:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0