there might have been times when i let you slip away.



Haha, fan va många gånger jag lagt in denna nu.. Men har inga bilder typ på den här datorn.. Alltså inte min dator :)

Ikväll har jag varit alone :( Har varit läskigt, hatar att vara ensam. Men har iallfall kollat på massvis med Gossip girl. Gjort sjukt mycket mat till mig själv.. Gör ofta det när jag är själv, men äter knappt upp hälften. Haha, slösseri!
Imorgon ska jag vara sjukt nervös inför att börja gymnasiet.. Medans jag är det ska jag åka upp till A6 och köpa skolsaker och kanske lite kläder.. Behöver nya jeans. Sen ska jag färga mitt hår som helt seriöst ser ut som de är blont/brunt? Jobbig blandning. Ska bara färga det riktigt mörkt, cuz thats the way i like it. Jag är naturligt blond och har aldrig riktigt gillat det. Har färgat mitt år brunt i tre år nu typ. Men jag klipper mig på mix studio som är i de nya husen vid vättern där om ni vet vad jag menar. Klass på den frisörsalongen, och har såklart min favorit frisör. Han har klippt mitt hår enda sens jag var fyra typ, otroligt snäll. Haha men iallafall, När jag färgade mitt hår där första gången ville jag ha svart typ. HAHA, visste inget om färg or what so ever. Så hjälpte han mig hitta min favorit färg, haha. Fan va glad jag var när jag kom ut därifrån, mitt hår glänste och va chockladbrunt. Livets färg. Rekomenderar den frisörsallongen starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0