Miaow



HEJ!!!!!!!!????
Ne skoja bara, det är något som är riktigt frustrerande när folk skriver " ska vi ditt idag???????? " och " Hallå ring mig nu då????!!! du sa ju det??????? " Man ba... "Kan du lugna ner dig lite kanske? "
Idag var det första dagen i skolan, yay :] Va trevligt och kom i en go klass. Kan bara påpeka att mitt hår såg ut ungefär som de gör på bilden i ca 2 timmar.. Seriöst, vi sprang runt i hela per brahe, OCH det är typ 40 grader där inne, skojar EJ. Så mitt hår blev helt jävla lockigt för de härjades omkring, och de va rufsigt och jävligt. Tvi.
Me and Anna åt lite på subway idag, var riktigt gott. Imorgon ska jag bara in en snabbis till skolan för vi ska ha nåt möte, ja och en lärare. Och nej, jag har inte gjort något dumt, alla ska ha ett sånt samtal ;)
Efter det ska jag gymma lite med anna kanske, sen byta en kavaj. Får se om jag gör det före eller efter. Sen måste jag gå till banken och fixa. Busy girl ;) Haha noob. Aja, vi hörs sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0