i am done, smoking guns

godmorgon! Idag vaknade jag vid 12 för första gången på flera månader. YAY
igår satt jag och pratade med Linn hela kvällen, helt utflippat samtal. Skrattade verkligen hela tiden, kan tyvärr inte nämna vad vi snackade om. Lite hemlisar :)
somnade kanske vid tre, fick lite konstiga men underhållande sms hela kvällen igår så kunde inte somna. skrattade bara.
kollade också på en skräckfilm med mark wahlberg eller hur han stavas. HAHA asså, vilket skämt. sämsta filmen ever. nu ska jag kolla på paranormal activty 2, tycker den är så töntig men kan ju ge den en chans. såg bara den första, och alla bara " HERREGUD VA LÄSKIG DEN ÄR!!!!!! " satt jag där och typ skrattade. lixsom, OMG, en dörr slängdes igen. VA HÄNDER? nee, inte riktigt så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0