mc loviiinn'



Såhär blev mitt hår :) är faktiskt väldigt nöjd..

OCH, förlåt för ja inte har bloggat idag. Har varit i skolan, och åkte upp en stund på adelöv.. Hahah. Va ju inte så jävla kul, men min bror var rolig så det jämnade ut sig.
Köpte en drömfångare, så jävla sött. Har letat överallt efter en sån. Köpte en svart med bruna fjädrar! Kan ta kort på den imon.
Och ska också visa er vad ja hade på mig idag.. imon? hah, orkar inte lägga in bilderna nu. Är väldiiiigt trött :/

Imon så ska jag kanske vara med nikita, ska prata med henne nu om det så får se hur det blir ;)
Men nu ska ja kolla på SUPERBAD, haha. Bästa filmen ever. Älskar den!

Kommentarer
Postat av: beccis

är allt bra med dej? :)

2010-09-02 @ 21:52:07
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0