i dont know what it is, that makes me feel like this

Heeeeej! FÖRLÅT för ja inte har bloggat dom här två dagarna, ja har helt enkelt inte orkat..

Idag slutade jag vid 9.30. HIHI, så jäkla skönt men riktigt onödigt att ja ens åkte ner ;) aja!
När ja kom hem så somnade jag direkt sen tittade lite på film.. Var nyss uppe hos Nikita och hämtade mina kläder. Haha, när ja skulle ta upp alla kläder när ja var hemma så tänkte jag " vafan, är detta mina kläder..? " HAHA, kände inte ens igen dom. Men det är riktigt kul att byta kläder med kompisar, eller inte byta.. men låna! Typ, nya kläder gratis ;) en stund iallafall!

Har ätit lite nu och kollat på de nya avsnitten av how i met your mother, så himla niceeee :)
Och ska snart kolla på DHW. Hörs senare. puss


SOMMAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0