How can I show my love so you will open your arms to me?

Hej sötnosar

Sitter här och pluggar, är helt slut! AJA, hade studiedag idag så har bara vilat och städat huset lite ;)
I helgen var ja på bio med isak.. Vi kollade på "the other guys", haha, Ja älskar Will ferrell, han är så jävla go! Satt och skrattade hela tiden. Och när det hände en sak på filmen som inte var JÄTTE kul så började ja endå skratta jätte mycket, och de på raden framför mig kollade på mig och blängde lite. HAHA, pinsamt.. aja. Inget att gråta över ;)
Efter bion gick vi och köpte lite kaffe sen bussen hem. Var riktigt mysigt!

Och snart kommer min pappa hem från USA, bad han köpa godis till mig för ja har hört att förpackningarna är kick ass där nere ;) HAHA, coolt!
Men nu ska ja fortsätta plugga på samhälls ekonomi! hörs sen




Kommentarer
Postat av: Sabina

Läsarfråga på bloggen. Tyck till om vad som ska förbättras, vad du vill ha mer av osv. Allt står på bloggen =)

2010-10-20 @ 19:39:12
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; tack :)

2010-10-21 @ 10:56:07
URL: http://josskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0