15 IDAG!!

Hej! Idag fyller jag 15 år. Känns jävligt bra.. får ju cykla utan hjälm o allt nu :)

Hihi, var ju i stockholm lördag-söndag! Var skit kul.. känns som jag var där en vecka typ. Vi hann med så jävla mycket. Var ju på gröna lund! HAHA, min hals är helt förstörd. Jag har verkligen fobi för att vara upp o ner. Men endå åkte jag en som var det. Ja fick panik och skrek hela tiden. Och när den entligen var slut så skriker han som sköter allt " VILL NI ÅKA IGEN?!?!? " alla skrek " JAAAAAAAA" men ja satt där och skrek, haha. Verkligen skrek " NEEEEJ! " då blev alla arga :( Hihi.

Så nu är jag 100% förkyld och ont i halsen. Men nu ska ja vara glad. Fyller ju år o allt! :D
Och nu ska jag äta nåt o kolla på en film. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0