just set them up, to knock them down

Hej mina bollar, har precis vaknat typ. Ganska segt..

Igår var ja o nikita på öa och kollade när min pojkvän gjorde nåt? Haha.
Efter det så satt vi bara o snackade med nåra, gick runt oså.

Sen skjutsade kevin ner kita till hamnen, och nån annan mig ner ditt. pahah.. Inte en aning vem han var men han va ju snäll som skjutsade mig :)

Vi satt i gränna och väntade på bussen i en timma typ, och nikita blev typ helt galen. Hahah, skit kul :)
Ja och nikita delade på en sån jävla glass, hahha. Den va skit stor :o

Sen när ja kommit hem så åt ja lite kollade på en söt film.

Och idag så ska jag och nikita sitta barnvakt åt My. Kommer bli jätte mysigt. My är så himlaa söt, hon är typ 3 år? Skit gullig :) efter vi gjort de vet ja inte va som händer.. vi får väl se.

Hoppas alla kommer få en bra lördag, puss på er.


pahah! ahwww, förra året typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0