Hold my hand.

Hej, förlåt för jag inte bloggade igår men kunde inte logga in? hela sidan va helt fucked up.

Idag var jag ju i skolan ofc, sen efter skul så drog ja till stan och mötte upp min fina vän Sara! :*
vi köpte lite julklappar och snackade massa, har inte träffat henne på jätte länge..! så det va jätte kul att träffa henne entligen.

OCH snart ska ja fixa en ny header, Sara & jag ska ta lite kort med hennes sjukt bra kamera.. Ja menar, det passar ju inte med en bild från sommarn som header..? eller hur.
Vet inte när vi kommer göra detta men ska försöka göra det på jullovet! Kanske tar inne, ute.. vem veet ;)


Kommentarer
Postat av: Sabine

kul med ny header :D

2010-12-18 @ 10:09:48
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0