Stockhoolm!

Hej! förlåt för jag inte har uppdaterat så mycket. Men jag har inte haft tid :/

Idag var min släkt här och firade mig, hihi. Fick pengar, den nya hugo boss parfymen som luktar underbart, och ett halsband. Sjukt niceee :) Och imon åker jag till stockholm.. Kommer nog bli jätte kul. Ni som vill nå mig, jag finns på min mobil. Svarar så ofta jag kan. Kommer hem på söndag kväll.. Kommer nog vara rätt sliten då. Så ja ska ta lite sovmorgon på måndagen, och det förkännar jag då eftersom jag fyller år på måndag! fyller 15 :D

Men nu måste jag sova eftersom bussen går klockan 07.00 imon från affären. Är ganska trött nu. Var ute i en timme? nyss. Fett värt!

Hoppas alla får en bra helg för det kommer jag ha :* När ja kommer hem kommer jag lägga in bilder såklart. Och försöka hitta nån som kan fixa min design. Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0