Situation candlelight, enough to see the bits around u but it's never very bright

Hej!
Förlåt mig för dållig uppdatering, haft lite jobbigt denna veckan. sorry for that..

Men igår jobbade jag från klockan 13.00 till 23.00, var så fruktansvärt trött och hungrig. Så jag och min bror hämtade burger king :] Sen kollade jag på mary poppins, hihi. Hur söt är inte den?! rävjakt..
När jag kollat klart på den låg jag i sängen och lyssnade på Gavin DeGraw, älskar hans låtar, texter, och röst.
Några av mina favorit låtar av han är, Gavin DeGraw – Meaning - Stripped Version, Gavin DeGraw – Just Friends, Gavin DeGraw – (Nice To Meet You) Anyway - Stripped Version, Gavin DeGraw – Chariot - Stripped Version. Dessa går om och om igen i min iphone. Underbart..

Idag ska jag bara vila, har en ganska chill vecka. Har modelldagar två dagar, då slutar man typ vid 1, 2 och har egetarbete. Sen på fredag är jag ledig, och det betyder ju LÅNGHELG.
Ska också försöka jobba lite.



Gammal bild, förlåt :( har inte orkat ta nya. Ska göra det imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0