Boobs

Okej you guys, det har gått 50 minuter ungefär och jag börjar bli tröttare och tröttare.
Mina ena arm har blivit iskallt, jag satt och skrattade för mitt ben hade somnat och jag hade en konversationen som jag inte ens fattade vad som skrevs. Det börjar gå utför men de är lugnt, jag har kontroll över mig själv.
+ jag märkte att man inte förstod vad ja skrev i mitt förra inlägg.. Ehm. Men ni förstår alltså att ja ska försöka vara uppe sålänge som möjligt.
Igentligen, vafan gör folket som dygnar? Visst dom spelar kanske cs, wow, cod vafan vet jag. MEN...

1. Man får sjukt ont i rumpan efter ett tag.
2. Mindre och mindre folk är inne på fb chatten, så tillslut finns de knappt någon att snacka med.
3. Man lär känna sig fett obekväm dagen efter.

Och jag känner såhär, om jag lägger mig i min säng nu så kommer jag säkert somna eller få panik för man inte kan röra benet. Alltså jag menar om man har datorn på benen? Mhh... på kvällen blir jag djup.



Jag och Christopha. Haha, efter vi tog denna bilden så trillade jag typ i världens minsta hål på bussen. Damp skratt på det, ibland är jag flippaaaaddd. WHAAAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0