boy, i think about you every night and day :)



Hej, jag vet inte om ni har tänkt på det. Men tänkte iallafall förklara mig, på de flesta bilderna har jag samma tröja på mig till exempel, men de är för jag tar typ 50 bilder ;) Haha, nej men 10 bilder, lägger in dom på min dator sen använder dom en för en. Jag orkar nämligen inte ta nya bilder varje dag och sedan lägga in dom på datorn. Jag har alltid olika kläder på mig, har ganska mycket kläder. Så ah, min kompis kommenterade det och kände att ni kanske också tänkt på det.
Där har ni en onödig förklaring. Peace and Love

Kommentarer
Postat av: HANNA

det är bara bra och själv? :D

2011-05-29 @ 20:23:41
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0