and im like really, really, really, nah really?

Idag fyller jag 16 år! :) Är super duper glad idag faktiskt. Det regnade på morgonen men i was like "WHO CARE'S?!" alla va lite deppiga, men så kom lill källe och ljuste upp stämningen! :D
Käkade pizza med min underbara vän Anna! Käkade en kamprad som de va bea på, tyckte att eftersom jag fyller år idag får jag ju unna mig det! Va lite flumiga också på biologin, förlåt lena ;)
Kan visa senare vad jag har fått eftersom jag inte har fått allt än.



Fick denna fina tröja av min bror! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas lena följer din blogg så hon kan förlåta oss haha :D

2011-05-03 @ 17:26:17
URL: http://annavasileiou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0