i lived for you and me

Visste du att jag:
(x) Är kär i någon
(x) Cyklat utan händer
(x) Älskar att gunga
(x) Är höjdrädd
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Viskat i någons öra
( ) Dödat någon
( ) Bakat sockerkaka
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
( ) Ätit godis istället för att gråta
( ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk 
( ) Har hostat blod
(x) Hoppat omkring på stan
(x) Tycker om kladdkaka
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
( ) Hatar min kropp och mitt utseende
( ) Har spelat gitarr
(x) Skrattat åt mig själv
(x) Sjunger i duschen
(x) Skrikit mig hes av panik
( ) Har sett någon dö
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Slängt porslin i väggen
( ) Hatat hela världen

SEGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0