Comparisons are easily done, once you've had a taste of perfection

Tjenare mannen.. hihi, idag var ju jag som sagt hos christopher och hann inte blogga innan!
Men kan ju berätta lite vad vi gjorde.
Först så skulle vi ju alltså komma till sävsjö, och ja. Det tog kanske två timmar :( var jätte jobbigt att sitta på den bussen. Fick panik :) När vi kom till han så färgade vi håret på han. HAHA, han blev så stressad. "neee men rebecca nu klias det i håret " hahaha, ledsen hest. Sen kollade vi på en film och sen skjutsade dom hem mig, hur snällt är inte det? endaaa från sävsjö :]

När jag kom hem så käkade jag, och nu sitter jag och kollar på solsidan :) Tråkigt att det är slut :(
Snart ska jag sova i min underbara säng, ciao


Vitamine well <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0