Our song

Hello. Åkte inte till Christopher idag, var lite problem med skjuts osånt. Men åkte och badade med Richard, var riktigt skönt i vattnet. Trodde de skulle vara iskallt så när min bror puttade i mig så fick jag en chock panik innan jag nuddade vattnet, eftersom ja trodde det skulle vara typ 15 grader. Haha :j
Solade lite och sådär, sen påväg hem köpte vi Burger King. And it was AWESOME! Efter jag ätit klart så duschade jag och tog på mig myskläder.. Var så otroligt trött, kunde allvarligt talat inte sitta upp. The fuck?
Så nu sitter jag här och pratar med Oscar, ska snart lägga mig i sängen.

Imorgon så ska jag inte göra någonting, så freakin skönt. Orkar inte hålla på och göra massa saker varje dag. Vilar upp mig inför fredag då jag och Sara ska in till stan och shoppa. Kommer bli mysigt :] Hörs imorgon, godnatt sweethearts!



Me and Valle on our way to stockholm.. Saknar dig vännen :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0