my faith in you was fading.



Hahah, tänkte vara lite go och visa hur jag ser ut i mina glasögon :] Använder nästan aldrig dom, har bara haft dom seriöst med en av mina kompisar, igår när anna va här. Men hon är jämt så snäll och sa att jag passade i dom som ja offrade mig. Haha neee ;)
Igår satt jag och anna och lyssnade på denna Chorus – Hej, Nalle Puh lite random, vi va helt tysta och anna målade naglarna. Och helt plötsligt säger en liten gullig röst "poh", och jag kan lova er att jag sa "IHHHHH" och satte händerna framför munnen. Och så lyssnade vi på det kanske 10 gånger.. Vi är goa :]

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa du passar jättebra i glasögon o kort hår gumman!:] haha vi blev seriöst överlyckliga när vi hörde det, poh!

2011-06-19 @ 00:24:23
URL: http://annavasileiou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0