i got a reason that you should take me home tonight.



Going i soffan :) 
Var så sjukt trött igår, bara låg i soffan och rörde mig inte.. Sen när mami kom hem var ja tvungen att gå o fixa till mig lite eftersom vi skulle kolla på min brors bal. La ju upp bildder från det, han va så fin så :)

Idag har jag varit och ätit på hamnkrogen med mormor o morfar o min familj, mys! Efter vi käkat så gick vi runt lite, jag och min bror härjade som fan. Gick på en sten och trillade lite. Go :)
Ikväll ska ja vara hemma och MYSA, och jag ska fan mysa som aldrig förr. Ska köpa massa godis, fixa lite filmer, tända ljus, ha täcket i soffan.. yay! Fast först ska jag bada i badkaret asså, gillar mer att bada på kvällen när de är mörkt. Känns mer avslappnat då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0