When i came to spain and i saw people partying, i talk to myself What the fuck?

Heeeeeeeeeeeeej bloggen, haha. ÄNTLIGEN kan jag blogga, twittra och vara inne på facebook och kolla bloggar då ;) Känns riktigt bra att vara tillbaka i Sverige, fast de är ju ISKALLT här. Igår när vi gick av planet och skulle gå till bilen så trodde ja att mina ben skulle dö. Hade shorts min jävla dåre. De va 15 grader kallt om ja inte minns fel?
Till alla min bloggläsare, jag har varit i Mallorca i en vecka och vet inte varför jag inte skrev om det. Kändes onödigt. Men nu är jag tillbaka och nästa vecka tror jag, så ska jag, min bror, henke, jennie åka till Liseberg! Måste åka den nya asså.

Men i Mallorca var det så otroligt skönt, 35 grader varje dag typ. Har shoppat lite med, kan visa er det senare och berätta mer om Mallorca men nu är det såhär att jag har fått feber och har väldigt ont i halsen. Så orkar faktiskt inte göra något. Puss på er!



Min header i färg :] Har inga nya bilder just nu så ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0