For anna









Anna.

Du är underbar och jag hoppas verkligen att du vet det. Du är sjuk i huvet men det är OK för de är jag med ju :)
Den här personen, såkallad "anna" är en sån fin människa. Anna räddade min dag varje dag när jag var i skolan, jag mådde alltid dåligt och var hemma väldigt mycket för jag var sjuk och orkade typ INGET. Orkade inte ens göra mat. Så när man väl kom till skolan så tyckte iallafall jag att det var riktigt kul. Hade en vän som hade exakt lika sjuk humor som mig, som jag kunde prata med. 
Och nu tycker jag vi har blivit ganska tighta. Jag älskar henne och bryr mig otroligt mycket om na. I really do :]
Gillar inte kalla någon min "bästa vän" för de bästa vännerna jag har haft, har inte varit så jävla snälla i slutet endå. Så då känns de som om man har en bästa vän så blir man tagen för givet? Men om någon skulle fråga mig vem som är min bästa vän, skulle jag fan säga Anna. Och det ska hon vara stolt över. Haha ne men ni fattar.
Man har alltid massa vänner som man tycker om osv. Men det finns ofta också en som lixsom fattar.. Svårt att förklara. En av de bästa dagarna som jag haft nu i sommar, var när anna sov här. Vi flippade ur och skrattade så sjukt mycket. Vi har våra internskämt som ingen annan fattar.
Jag SUGER på att skriva sånt här, jag brukar aldrig göra det typ. Kan få en fin text av någon och jag vet inte vad man ska svara..? Ja skriver typ " naw, detsamma <3 " Haha.
Men jag försökte iallafall. Första och sista gången jag skriver om nån. hihi, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0