Too much pressure, i wish time was frozen



Hej!
Förlåt mig för jag inte har bloggat, har fått lite klagomål på det så nu kör vi igen.
Idag har jag varit i skolan, nehe?! jo. och det är ju inte det så jätte kul. FAST, idag så kom det några dudes and chickas och hade en sak nere i "ribbahallen".. Var faktiskt ganska kul, de va typ " DANSA DÅÅÅÅÅÅ ", hahaha. Är lite svårt att förklara. Men iaf, dom hade lite cs, studsmatta, musik, och dom filmade...... När man stod och hoppade som en dåre. Kommer säkert se galen ut när ja får se den videon men what the fudge.
När jag gick av bussen så gick jag in til pizzerian och köpte pommes. Så himla nice. Tyckte att jag förtjänade det efter en dag med hoppande. Så drog hem och åt det och kollade på sex and the city tills jag somnade. mihihi!

Nu ska jag dricka kaffe, puss på er!
OCH, "Klänningen" jag har på bilden köpte jag på H&M iförgår, söt vaaaaa?! Fåglar på :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0