somewhere in brooklyn

Hej mina drakar, förlåt för jag inte har uppdaterat..
Har inte haft tid, blir ju ofta så när man har kommit hem efter skolan och måste läsa en bok :( haha.. gillar inte precis att läsa!

Idag har jag varit ledig, har varit så himla skönt att bara vara hemma och slappa. Det enda jag har gjort idag är kollat igenom sex and the city säsong två! ;) Freakin' love it.
Imorgon ska ja in till stan och träffa min vän sara, ska försöka tvinga henne att äta sushi med mig.. Vet inte om det kommer gå. hehe..
Sen på fredag ska jag på bio med en kompis, ska kolla på the tourist! ;)
Hoppas också att barnbidraget har kommit in.. Har så himla mycket jag vill köpa. Älskar att köpa kläder.. älskar känslan man får efter man fått påsen och bara glider ut affären. Kanske köper för mycket kläder, det kan diskuteras ;) Men det skiter vi i nu, right. Hoppas ni har haft en bra vecka hittills. Nu ska jag gå och duscha! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0