alla gillar danska

Hej!
Åhh herregud vad trött jag är, känns som jag inte har sovit på flera dygn! :(
Iallafall, idag var det skolan.. Och sen när jag slutat träffade jag mamma och fikade, gick runt lite i gränna.
Efter det så åkte vi till huskvarna och hyrde lite filmer!
Och jag måste bara säga att gränna, är så himla tråkigt på vintern. Det är kaxholmen med, allt känns typ grått. bläääää, HATAR vintern. Vill ha sommar och sol, och fina kläder och rayban's och utomlandsresor, och bad osv osv! Jag ska kanske ska åka utomlands i sommar. Älskar att åka utomlands där man inte känner någon. Helt underbart :)

Nu ska jag kolla på "Dinner for schmuks" hahah, älskar skådespelarna!! skönast ever.
Vi hörs sen mina plommon. Puss på er


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin Lördag! Gillar du hårprodukter så missa inte Tävlingen som nu är igång. Annars, ha en härlig kväll! KRAM

2011-01-29 @ 19:33:44
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0