i was born this way.

Hello.
Förlåt för jag inte har uppdaterat idag men åkte till Huskvarna och käkade med min bror och hans kompis, det va ganska tidigt så hann inte sätta på datan :) Men iallafall.
När jag hade käkat klart så åkte jag ner till stan och träffade Christopher, vi fikade lite på Claras och pratade om livet. Haha :) Sen fick jag sitta och vänta på bussen själv i typ 10-15.. HAHA, asså det är inte lång tid men ajg hatar sitta på juneporten.
Och Christopher har typ linser..? Så skulle han ta ut dom. hahaha, asså det såg så himla läskigt ut :( typ som en platt gelebit. Galet.
När jag kom hem åt jag pizza och kollade på Herose, bäst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2011-02-17 @ 21:02:12
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0