Dag 02 – Min första kärlek

Hmm.. min första kärlek.
Min allra seriösa första kärlek var i sjuan. Han hette vilhelm, gillade han väldigt mycket och vi var tsm i fyra-fem månader. Vi umgicks väldigt ofta och träffades ibland. Han gick på grennaskolan och han var ett år yngre än mig, fast han gick i sjuan. haha ;) Efter vi gjort slut var vi fortfarande med varandra. Han är riktigt rolig att prata med :) och jätte snäll. Sen i 8an så flyttade han till Oman, muscat. Som ligger ganska nära Dubai. För hans pappa fick jobb där. Då blev jag väldigt ledsen för ja menar, han va min första kärlek :)
Nu pratar vi nästan aldrig men vi träffas alltid på en gång på sommaren när han flyger hit.


www.weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0