You still wonder, if we made a big mistake.

Låt som när du är ledsen sörjer till:  . Shinedown – Call Me eller typ Bon Iver – I Can’t Make You Love Me/Nick Of Time
Beroende av: Tuggimmi
Vad får du oftast komplimanger för?  Ögonen :) 
Hur svarar du i mobilen?  Beror på vem som ringer.
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: njaaa
Hur känner du dig nu: Trött, sleten, ont i benen.
Vad tycker du om fötter: Jag fucking hatar fötter.
Vad saknar du: Att sova brevid någon.
Hade du en bra kväll igår: Haha nej, låg i en soffa o halvdog.
Favorit dryck på morgonen: Oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig:  tre, fyra.
Är du blyg? Runt folk ja inte känner, lite
Sysslar du med någon idrott? Haha, nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Såklart
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: RUNKA. Neeee
Är du nöjd med ditt liv: Ja!
Är du bortskämd: Hah, lite kanske
Vad gör du i morgon: Gymma.. Sen skulle ja göra något mer men har glömt
Vad är det värsta du vet? När man har köpt en bakelse och tappar den i golvet.. 
Har du bra vänner? Absolut.
Vad är det finaste du fått? Min iphone.. 
En speciell dag du minns: Första gången jag kysste en speciell person :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer inte folk när ja är arg eller ledsen, jag smsar Anna eller pratar med min bror. Att ringa folk verkar så attenion seeker.
När grät du senast: Fyra månader sen typ. 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle sprara dom till College :) Sen skänka till välgörenhet, och spara.
Vill du gifta dig: ja :)
Vill du ha barn: Nja, barn är jobbiga och irriterande.
Vad dricker du helst när du är törstig: VODKAAAAA. Ne, cola.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, hah.
Biter du på naglarna: Usch nej.




Jag kom precis hem från jobbet och har så ont i mina ben att jag snart börjar gråta. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0