You dont really care for music do you?



Nu kände jag att det passade sig med en bild från när Sara fotade mig.. Eftersom imorgon ska jag till stan med henne! Kommer bli otroligt trevligt och mysigt. Känns som ja inte har träffat tjejen på typ flera månader.. Haha.
Sitter just nu och kollar på kitchen nightmares. Fan galet asså, den här resturangen var ju out of fucking control.

Idag när jag vaknade så hade jag så sjukt ont i revbenen. Kunde inte ens gå ur sängen. Blev så jävla lack för jag skulle gymmat på morgonen. Och hinner nog inte gymma imorgon heller. Fast får väl trösta mig med att jag tränade i två timmar i måndags. Haha! Var fan 100% död när jag kom hem. Låg i soffan som en katt.


Snart börjar skolan!! Är otroligt taggad. Och lite nervös faktiskt! Men ja tror de flesta som börjar gymnasiet är oroliga över massa onödig skit som kommer att lösa sig endå. Vet massa av mina kompisar som säger " tänk så får ja inga vänner?!?!? " och nojjar som fan över det, men om inte alla i din nya klass hatar allt och livet så kommer det gå bra. Jag har ju min bästis Anna med mig till gymnasiet och de kommer bli sjukt fint. Så om det är någon som är nervös inför att börja gymnasiet, slappna av. De flesta känner nog som dig. Be yourself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0