Its 01.13, and i cant sleep without you next to me.

Hej, förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat. Igår eller lördags? Så var jag på kräftis hos Annas familj. Käkade lite paj, kräftor, sallad o grejer. Var riktigt kul :] Vid 12 kanske åkte jag o anna ner till henne, kollade på sagan om ringen men hatar verkligen den filmen så jag tvingade anna följa med mig ut istället. Mohah.. Gick runt lite o träffade några :) random. Sen hämtade min bror mig vid halv två kanske! När ja kom hem somnade jag direkt typ, och på morgonen så vaknade jag vid ett.. Haha, inte bra.. Idag ska jag gymma och käka med min bror och Henke. Sen så vet ja inte va ja ska göra. Får se :) Just nu ligger ja i sängen o kan inte sova typ. Är för pigg.. Men pallar inte sätta på datorn. Aja, skriver mer imorgon. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

De var fan på ti'n att du blogga lite, får ju ett nervsammanbrott om jag inte kan läsa din blogg:(

2011-08-15 @ 10:27:27
URL: http://annavasileiou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0