I cant make my heart feel, something it wont.



Beccie på bussen idag.

Hello! Idag var det skola, hade två lektioner sen slutade vi. Drog ner till stan och fikade med linn ju, köpte ett armband som ni ser nedan :) Haha asså idag.. Så jävla typiskt, jag tänkte såhär "Men palla att ja tar jacka idag och så behöver ja inte de sen endå, för de kommer säkert bli varmt.. " Men nej, de skulle börja ös regna när ja skulle gå ner mot stan.. All alone :( Va blöt i hela håret och så blev de lockigt och jävligt.
Imorgon börjar jag elva! Score. Och slutar vid fyra eftersom jag har italienska! Så jävla fint, är taggad!!
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på film. Ciao



Är alltså det första armbandet, det stora! Fint va? 129:- pix på MQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0