Were only human



MIN RYGG GÖR SÅ SJUKT ONT. Har konstant ont i den.. fy :[
Ledsen tjej här. Har också ont i min nacke. Buuu.. Ska skriva den klassiska som de felsta jämt skriver så fort de har ont någonstans.. " Någon som vill byta rygg med mig " Måste bara kommentera det, lixsom. VA? vill du "byta" rygg med någon? De kan nog bli lite jobbigt.
Man kan ju faktiskt gå till en doktor och fråga vad det är med en, eller ta en tablette. Nej, de går inte. Vi byter istället :)
Sen, en annan sak som folk brukar säga som är lite.. konstigt. Är " Ta med mig i din resväska! :D " Haha, tyst med dig säger jag. Man kan inte ta med en männsika i ens resväska. När dom kollar igenom väskorna sen på flygplatsen så ligger det en 15 årig tjej där och säger " HEJ! " med en go röst. Kamma till er.
Och jag hoppas att ingen tar illa upp nu, jag är bara ironisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0