there goes my love

oy mates!
tänkte berätta lite omgårdagen ;) åkte till linn vid 17.30 typ och va där vid sex. Sen hämtade vi lite kina mat på torggrillen, herregud va gott det va. sen va vi ute lite och gick till "polkacupdiscot" ehm.. ah. ingen kommentar.
sen drog vi hem efter en halvtimma typ, så kollade jag, linn och lisa på lovely bones.. den är så sjukt bra. kom en tår :( och jag är inte precis den som gråter.
kom hem vid ett typ, kollade på tv lite sen gick jag och la mig.

idag har jag bara solat för att vädret är wonderfull. åkte till gränna golfklubb och spelade lite golf. gick inte någon bana men slog ut lite och puttade också.
sitter just nu och kollar på nån tjejfilm och väntar på mat. är så sjukt hungrig :(


bild från innan jag gick igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0