one lovee

Hej gullungar. eller godmorgon?

Så j*vla skönt att börja sent asså, man är verkligen helt utvilad!
Åker in med 10.26 bussen så har mycket tid på mig att fixa mig.. Idag blir det ju såklart jobb, sen efter ska ja hem och fixa mig. Sen kanske in till stan med nikita? Eller till en fiesta. Vem vet :) Får se ikväll!

Ska försöka ta massa bilder ikväll, eller ja ska inte försöka. jag SKA gör det. Har ju ingen kamera och med mobilen blir alltid bilderna suddiga.

Men nu ska ja fixa mig lite, är ju jävliiiigt seg på morgonen. Hihi, så puss på er. Hejs




Kommentarer
Postat av: DAISY

Vad tråkigt :( ja, jag får ta och kolla runt!

2010-09-10 @ 16:32:07
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0