I'm exhausted, barely breathing


ja, jag vet att ni har sett bilden innan. men ÄH säger ja då

Godkväll? Haha, kom hem för ungefär en timma. Åt lite pizza oså :) hiihi
Asså ja kan ju säga att jag HATAR att åka bil länge? man får, ont i huvet, ont i rumpan, sur, trött, och hungrig? Haha.. kanske bara är jag. Men visst, åka i en timma funkar. Men i två timmar- över så får man bara ont :( usch.

IAF, ska visa lite av det ja köpte imorgon, köpte ju inte så mycket. Mest grejer till mitt rum och en mascara.. hihi
Kommer troligtvis inte hinna visa på dagen, eftersom jag jobbar kväll imorgon..

Och snart ska jag och min siden pjamas gå och lägga sig. hihi :) natti natti

Kommentarer
Postat av: emelie

vad gör du då?

2010-09-18 @ 21:26:21
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0